Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Poptávka - modul pro osobní odběry |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
16:27 14.1.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
3
![]() |
Dobrý den,
rádi bychom poptali vytvoření modulu pro osobní odběry, který by integroval naše pobočky www.ulozenka.cz. Modul chceme následně uvolnit volně ke stažení našim současným i budoucím novým partnerům, kteří chtějí naší síť výdejních míst využívat a mají eshop postavený na zencartu. Jak by modul měl fungovat: - aktivace modulu by v administraci eshopu proběhla vložením jedinečného kódu, který by zákazník získal na základě registrace na našem webu - měl by zde na výběr výdejní místa Uloženky, která by chtěl svým zákazníkům nabídnout - seznam poboček se všemi údaji bychom předávali ve formě xml souboru - viz příloha - klient by měl mít možnost nastavit manipulační poplatek, který by za tuto službu účtoval svým zákazníkům (ideálně jiný pro případ, že by zboží bylo hrazené dobírkou, zde účtujeme příplatek 10 Kč) - z pohledu koncového zákazníka klientova eshopu, by koncový zákazník v procesu objednávky mezi způsoby dodání viděl možnost osobní odběry Uloženka.cz ve formě rozbalovacího menu s pobočkami, které by si klient v administraci sám navolil. Představa je taková že koncový zákazník by si zvolil z rozbalovacího menu pobočku a pod ní be se mi ukázala přesná adresa + otevírací doba (opět součást xml souboru). Nabídky prosím na email demuthk(at)ulozenka.cz Děkuji Kamil Demuth Manažer projektu Uloženka.cz
Zasláno: 15:17 28.3.2011
|
|
![]() |
Re: Poptávka - modul pro osobní odběry |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
16:27 14.1.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
3
![]() |
To to vážně nikdo nezvládne? ;)
Zasláno: 18:36 8.4.2011
|
|
![]() |
Re: Poptávka - modul pro osobní odběry |
||
---|---|---|
Guru
![]() ![]() Členem od:
21:36 5.12.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
746
![]() |
Zkuste nabídnout cenu. Lidé v oboru jsou generálně odtažití k nabídkám, kde poptávající neudává svojí cenovou představu a nelze se jim divit.
Pokud je ok cena 18.000, tak do toho od května můžu jít, do té doby jsem beznadějně rozdaný.
Zasláno: 19:50 8.4.2011
|
|
_________________
Shopy: www.centrum-matraci.cz Když máš nápad, o kterém si myslíš, že by mohl fungovat, zřejmně by mohl fungovat, ale to se nedozvíš dokud ho ze 100% nezrealizuješ. Takže to prostě udělej !!! .... a pokud se to týká webu, tak ho hlavně předem zazálohuj :) |
||
![]() |
Re: Poptávka - modul pro osobní odběry |
||
---|---|---|
Nováček
![]() ![]() Členem od:
16:27 14.1.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
3
![]() |
Zdravím,
děkuji za první reakci na poptávku. 18.000 Kč? Můžete mi prosím napsat kolik předpokládáte, že takovýto modul může zabrat hodin? Momentálně máme ve vývoji modul pro Virtuemart, kde je na to samé rozpočet 4000 Kč bez DPH, hodinová sazba 500 Kč, tzn. 8 hodin práce. Modul je téměř hotový, ještě ladíme.. Ale nevypadá to, že by se rozpočet měl nějak navýšit. To je tak obrovský rozdíl v náročnosti programování modulů pro zencart oproti virtuemart? Díky Kamil Demuth
Zasláno: 16:37 11.4.2011
|
|
![]() |
Re: Poptávka - modul pro osobní odběry |
||
---|---|---|
Guru
![]() ![]() Členem od:
21:36 5.12.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
746
![]() |
U Virtuemartu jsem se tak daleko nedostal, ten systém byl celkově nedostatečný pro moje potřeby, ne že by byl nějak špatný, ale je to jen modul pro redakční systém. Takže nemůžu řict, nicméně bych trochu rozebral poptávku, možná jsem to špatně pochopil, ale:
- aktivace modulu by v administraci eshopu proběhla vložením jedinečného kódu, který by zákazník získal na základě registrace na našem webu. To znamená , že už ve Vašem systému musí být generován a ukládán kód, následně je potřeba zajistit, aby nově zaslané moduly novým zákazníkům měly individuální kódy a modul bylo možné pomocí nových kódů aktivovat, aniž by do něj bylo nutné před zasláním zákazníkovi zasáhnout. Což znamená, že u vás na serveru musí existovat dokument, který se aktualizuje o aktivační kódy nových zákazníků a v modulu musí být mechanismus, schopný bezobslužně ověřit přítomnost kódu vloženého zákazníkem na tomto "whitelistu" a dle výsledku umožnit aktivaci. Už toto udělat tak, aby to neobešlo každé ucho s učebnicí php na klíně může být náročné. Nejspíše bude potřeba upravit i váš stávající systém. - měl by zde na výběr výdejní místa Uloženky, která by chtěl svým zákazníkům nabídnout - seznam poboček se všemi údaji bychom předávali ve formě xml souboru - viz příloha Znamená načítání opět online xml seznamu v adminu shopu zákazníka a ukládání do db, následné načítání v průběhu objednávky, což je úkol střední náročnosti (tím myslím, že těžko bude fungovat napoprvé) + Samozřejmně bude nutné napsat samotný dopravní modul, to nijak těžké není. - klient by měl mít možnost nastavit manipulační poplatek, který by za tuto službu účtoval svým zákazníkům (ideálně jiný pro případ, že by zboží bylo hrazené dobírkou, zde účtujeme příplatek 10 Kč) toto lze považovat za základní funkci dopravního modulu, dobírkový poplatek je v zenu účtován formou příplatku zvlášť coby způsob platby, nikoliv dopravy Je to jen základní rozbor, nevidím to jako práci na 8 hodin, pokud to má být kvalitně provedeno spíše 3x tolik. Jistě se ale najde někdo, kdo to udělá levněji než za předeslaných 18.000,-. Na druhou stranu Zencart je u nás velmi rozšířený systém, návratnost bude dobrá i při mnohem vyšší ceně, než je uvedená.
Zasláno: 20:14 11.4.2011
|
|
_________________
Shopy: www.centrum-matraci.cz Když máš nápad, o kterém si myslíš, že by mohl fungovat, zřejmně by mohl fungovat, ale to se nedozvíš dokud ho ze 100% nezrealizuješ. Takže to prostě udělej !!! .... a pokud se to týká webu, tak ho hlavně předem zazálohuj :) |
||
![]() |
Re: Poptávka - modul pro osobní odběry |
||
---|---|---|
Guru
![]() ![]() Členem od:
9:45 11.11.2006 Bydliště Ostrava
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
617
![]() |
mam podobny nazor, tak aby vse fungovalo automatizovane, user friendly a ve vsech moznostech nakonfigurovani obchodu nebude zadna prdel. Napsat to natvrdo pro konkretni shop nebude problem za 5-8 hodin, ale napsat to poradne a odladit to je myslim 18000Kc prijatelna cena (kdyz bude dotycny drzet i nejaky servis). Me osobne by se do toho nechtelo ani za tech 18000
![]()
Zasláno: 10:08 12.4.2011
|
|
![]() |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.