Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři Vývojáři Příspěvky:
2124
|
Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz
Řešil někdo implementaci do obchodu? Má to cenu? Jaké ev. máte zkušenosti? Díky
Zasláno: 12:39 3.3.2009
|
|
_________________
Prodej zencart.cz Virtuální sídlo firmy v Brně Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně ----- "Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte |
||
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
0:31 31.8.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
168
|
Já jsem o tom přemýšlel, ale nakonec jsem to zavrhnul. Měl jsem několik špatných zkušeností se zákazníky (zákazník si objedná zboží PPL, balík se vrátí, zákazník mi vynadá, proč jsem to neposlal Českou poštou, když každý normální obchod posílá českou poštou - vysvětlil jsem, že to není problém, ale že pokud to chce poštou, musí si vybrat doručení poštou, ne PPL, načež dostanu vynadáno, že nejsme normální obchod :D apod.) a když takoví šikulové napíší na Heuréku své špatné dojmy (v tomto případě bych čekal něco typu "objednal jsem si, ale obchod mi nebyl schopný doručit zásilku...") já už nemůžu ovlivnit, jestli se to tam zobrazí nebo ne. V hodnocení na stránkách mám pravomoc komentář zakázat, pobavit se se zákazníkem, ale v tomto případě ne...
Zasláno: 18:05 3.3.2009
|
|
_________________
Fantasyobchod.cz |
||
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři Vývojáři Příspěvky:
2124
|
Viděl jsem, že se tam dá vložit komentář vysvětlení do obchodu. Také se celé vlákno dá zrušit tím, že se vygeneruje nový klíč.
Také z toho mám strach, ale sázím trochu na to, že pozitivních bude víc. No ještě rozhodnutý nejsem.
Zasláno: 18:22 3.3.2009
|
|
_________________
Prodej zencart.cz Virtuální sídlo firmy v Brně Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně ----- "Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte |
||
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
597
|
spokojeni lide moc komentare nenapisi, nespokojenych kriklounu je slyset dle statistik cca 11 x vic
Zasláno: 19:14 3.3.2009
|
|
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto: /admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit |
||
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři Vývojáři Příspěvky:
2124
|
To říkám taky, proto nemám uživ. hodnocení, protože je to k prdu, buď bych si to musel psát sám, nebo by tam byly samé záporné hodnocení.
Zasláno: 19:23 3.3.2009
|
|
_________________
Prodej zencart.cz Virtuální sídlo firmy v Brně Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně ----- "Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte |
||
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
0:31 31.8.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
168
|
Nemyslím, že by záporných hodnocení bylo hodně, spíše jde o to, že i jedna špatná zkušenost působí špatně, byť by byla v kontextu dalších deseti kladných...
Zasláno: 10:56 4.3.2009
|
|
_________________
Fantasyobchod.cz |
||
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Zdravím, prosím, máte někdo udělanou tuhle implementaci Ověřeno zákazníky?
Na Heuréce píšou: Uložení informace o provedené objednávce se provádí zavoláním následující adresy: http://www.heureka.cz/direct/dotaznik/objednavka.php?id=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx &email=jmeno@email.cz&produkt[]=nokia%206210&produkt[]=nokia%206310i ale já vůbec nevím co a jak kam dát Mohli byste mě poskytnout nějaký návod? Prosím...
Zasláno: 13:53 2.11.2009
|
|
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
18:15 16.4.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
10
|
Připojuji se, poradí někdo s implementací?? Děkuji.
Zasláno: 18:23 13.12.2009
|
|
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři Vývojáři Příspěvky:
2124
|
Zdarma to tu asi nikdo nemá, resp. já to pořídil od japonce.
http://www.zencart.cz/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=5097&forum=3&post_id=34240#forumpost34240 Funguje to tak, že jakmile z administrace dáte stav odesláno, tak to pošle na Heureku echo o objednávce a ta za 10 dnů pošle zákazníkovi odkaz na formulář s hodnocením o dodané zásilce.
Zasláno: 19:10 13.12.2009
|
|
_________________
Prodej zencart.cz Virtuální sídlo firmy v Brně Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně ----- "Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte |
||
Přenos |
Re: Ověřeno zákazníky - zpětná odezva Heureka.cz |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Takže jestli dobře rozumím, tak každý zákazník co bude mít stav odesláno - po 10dnech obdrží email - od koho? přímo od Heuréky? - kde bude mít odkaz na nějaký dotazník ? - ten odkaz bude směrován opět na Heureku?
Zasláno: 19:48 13.12.2009
|
|
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.