Prohlížení tohoto vlákna:
2 Anonymní uživatelé
Sideboxy v 1.5.x |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Zdravím,
předělávám Zencart z 1.3.8 do 1.5.5. - ráda bych zachovala sideboxy jako quick_contact, login_box, blank_sidebox (ty jsem měla tři) - když jsem je vložila do verze 1.5.5. s respozivním dizajnem, tak u režimu Mobil se mě zobrazují. Jak jsem pochopila - v respozivním dizajnu se v Mobil režimu nemají sideboxy zobrazovat - ale tyto staré z 1.3.8. se zobrazují... Prosím, poraďte - nemohu najít tu podmínku, kde se prostě říká že toto v režimu Mobil nezobrazovat... :) pochopte, jsem laik, PHP moc neumím... vše dělám stylem pokus omyl, porovnávání a kopírování :) Případně pokud někdo máte tyto sideboxy pod 1.5.x upravené s tím že se v režimu mobil nezobrazují - prosím, můžete mě je poskytnout? Děkuji :)
Zasláno: 10:31 17.5.2017
|
|
Přenos |
Re: Sideboxy v 1.5.x |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:14 20.4.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
172
|
Tak už jsem na to přišla - nebylo to v souborech sideboxů, ale ve stylech a pak v nějakém souboru...:)
konkrétně jsem upravila soubory: responsive_tablet.css responsive_default.css - tam přidat: div#blanksidebox {display:none;visibility:hidden;} div#blanksidebox1 {display:none;visibility:hidden;} div#blanksidebox2 {display:none;visibility:hidden;} atd.... a pak soubor: jscript_responsive_framework.php tam přidat: $('#blanksidebox').css({'display': 'none', 'visibility': 'hidden' }); $('#blanksidebox1').css({'display': 'none', 'visibility': 'hidden' }); $('#blanksidebox2').css({'display': 'none', 'visibility': 'hidden' }); $('#blanksidebox3').css({'display': 'none', 'visibility': 'hidden' }); tož jsem ráda, že se mě to podařilo :)
Zasláno: 20:30 17.5.2017
|
|
Přenos |
Re: Sideboxy v 1.5.x |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
12:54 19.9.2006 Bydliště Mikulov
Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1419
|
tak jste byla rychlejší