Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Zdravím, dnes odpoledne jsem zjistil fakt, který mě docela zděsil. Telefonoval mi zákazník, že už se na několikáté snaží udělat objednávku, pokaždé mu přijde automatický email že objednávka č. XY byla úspěšně vytvořena, ale pak se nic pár týdnů neděje. A jestli jsme obchod zrušili nebo co. Když jsem se ho zeptal na číslo objednávky, kterou mu to poslalo, sdělil mi číslo, které v sobě systém ještě nemá uložené. Dejme tomu že současný stav objednávek je 200 a tomuto zákazníkovi přišlo potvrzení objednávky č. 245
Nejdříve jsem myslel, že se špatně díval, jenže po tom, co mi sdělil co si objednal (na toto zboží to byla prozatím jediná objednávka), došlo mi, že asi něco není v pořádku. Objednávky řeším na základě onoho potvrzovacího mailu, který chodí na mail i mně, tak jsem si myslel, že se něco přihodilo a jen mi to nepřišlo (to už se mi jednou stalo) a okamžitě jsem to šel zkontrolovat přímo do admina. Jenže tam nic navíc nebylo .. V DB to stejné. Tak se ptám- je možné, aby zákazníkovi přišel potvrzovací mail, ale objednávka se nezaznamenala? Respektive zaznamenaná by musela být, když už to bylo číslo o tolik vyšší, než "aktuální" objednávka. Nějak nevím, co s tím.
Zasláno: 1:09 20.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Webmaster
Členem od:
22:00 29.8.2005 Bydliště Brno
Skupina:
Administrátoři Vývojáři Příspěvky:
2124
|
To slyším prvně. Neobjednává v nějakém jiném obchodě? Nebo v tvém starém již nepoužívaném demu, nebo paralelním obchodě, kde něco jen zkoušíš? Nemohl server provést obnovu databáze po nějakém výpadku? Nejvíc mě zaráží ty čísla objednávek.
Taky z tebe může někdo dělat vola, vezme si nějakou předešlou objednávku a pak změní číslo, ale to by musel být na tebe nějak nakrknutej.
Zasláno: 9:08 20.2.2009
|
|
_________________
Prodej zencart.cz Virtuální sídlo firmy v Brně Pronájem salónku v Brně, oslavy, pronájmy prostor v Brně ----- "Nikdo není dokonalý" .... radím Vám zálohujte |
||
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
10:42 1.8.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
382
|
Nejdřív nech zkontrolovat admina jestli není nějaká tabulka v databázi poškozená.
Potom si od klietna vyžádej co přesně objednával a jaké kontaktní údaje zadával a zkus tu objednávku udělat za něj. Uvidíš jestli to projde nebo ne.
Zasláno: 9:29 20.2.2009
|
|
_________________
moje instalace: Pieris.cz - originální samolepky na stěnu Plastikáče.cz - plastikové stavebnice modelů |
||
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
Díky, jinak přesně tak to řeším. Vyžádal jsem si od něj ty maily. První objednávku už dělal prý v polovině prosince, ta měla číslo, které mám oficiálně zaznamenané až z data před dvěma týdny. Tomu fakt nerozumím. Každopádně v DB nejsem nijak sběhlej, asi nepoznám jestli je poškozená nebo ne. Jen jsem si z tama vypsal počet řádků u objednávek a ty sedí s tím, co vidím v systému já.
Co se týká starých a nefunkčních obchodů, žádný nebyl, jen na localu. Napadá mě snad jediná věc - kolega nedávno dělal kopii DB pro testovací provoz, ale spíš nevím jak by se na něj někdo dostal. provozujeme obchod www.horoknihy.cz, tato adresa je registrovaná, na ni děláme reklamu a žádné jiné odkazy se nikdy nikde neuváděly. Docela mě ale děsí to, o kolik objednávek a tedy i zákazníků takto přijdeme.
Zasláno: 10:54 20.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Začátečník
Členem od:
13:33 1.3.2008 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
22
|
jinak jsem včera večer ještě přidal do potvrzovacího mailu upozornění, že jestli do tří dnů od přijetí potvrzovacího mailu se neozveme, ať nás zákazník kontaktuje. Tím snad zabráním dalším škodám, nebo je alespoň zminimalizuji
Zasláno: 10:56 20.2.2009
|
|
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
3:31 25.11.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
597
|
podival bych se do logu serveru a do headeru potvrzeni objednavek (ty ma ale zakaznik a pochybuju ze je umi zobrazit nebo predat k vam) a udaje bych porovnal, behem minuty bych byl doma
jinak jak pise kozoroh, pokud jde o stejny server a nedelala se obnova databaze, a zakaznik nekecal, tak to lze temer vyloucit
Zasláno: 18:59 20.2.2009
|
|
_________________
TIP: Pro rychlé odkázání na daný option uvádějte cestu, např. takto: /admin/product_types.php?ptID=1&cID=12&action=layout_edit |
||
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Guru
Členem od:
6:10 21.1.2007 Bydliště NM
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
259
|
čo znamená testovací provoz?
nie je náhodou ten testovací shop prepojený s tým ostrým? Citát:
Zasláno: 21:15 20.2.2009
|
|
_________________
...prečo ma to nenapadlo hned?... |
||
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
13:37 31.12.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
121
|
ja mam takyto problem, zakaznik si objednal tovar, ja v administacii vidim objednavku a ked na nu kliknem, tak nie je. Objednavka ziadna nie je a ani faktura. Niekde zmizla
Zasláno: 17:56 15.3.2010
|
|
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Členem od:
23:10 26.10.2006 Skupina:
Registrovaní uživatelé Vývojáři Příspěvky:
1002997
|
a v DB je ?
Zasláno: 18:01 15.3.2010
|
|
_________________
Save Water ! Drink Beer ... |
||
Přenos |
Re: Ztráta objednávek |
||
---|---|---|
Expert
Členem od:
13:37 31.12.2007 Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
121
|
ano, prave teraz pozeram, spravil som si hned kontrolny nakup a nevidim ani tu, tiez je v databaze
Zasláno: 18:02 15.3.2010
|
|
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.