Prohlížení tohoto vlákna:
1 Anonymní uživatelé
Pokladní a skladový systém a Zen cart |
||
---|---|---|
Nováček
Členem od:
22:09 2.1.2014 Bydliště Domažlice
Skupina:
Registrovaní uživatelé Příspěvky:
5
|
Zdravím, uměl by někdo poradit, nebo jako firma pomoci s úpravami? Máme postavený obchod v zen cartu ve starší verzi a potřebujeme v ideálním případě následující :
zlepšit vzhled e-shopu a přejít na nový zen card, pokud to něco přinese , jde přejít ze starého na nový bez dalších zásahů kdyby vše mělo jít automaticky, naskladnili bychom zboží, uložili nákupky,ocenili na MC, nafotitli zboží přímo při jeho vkládání a uložili foto do systému, pak aby se automaticky databáze na našem serveru na prodejně zaktualizovala s databází na doméně a celý sortiment prodejny by byl k dispozici na e-shopu , po přejímce by se měly vytisknout polepy na zboží s cenou a kódem karty ideální by bylo, kdyby všechny objednávky ať už z netu, nebo ručně zapsané na prodejně, byly v jednom systému a vše měla obsluha přehledně pod palcem, aby se na založené kontakty na kliknutí odesílal email, nebo SMS Víte o možnosti dořešit alespoň něco z toho v zen cartu ? Víte o přehledném a chytrém navazujícím skl. hospodářství s pokladnou ? Prípadně i s účetnictvím,které by hlídalo návaznosti mezi fakturami,příjemkami a výdejkami ? Víte o jiném systému, který by to za rozumné peníze zvládal ? Uměl by jste někdo dopojit Trell na e-shop zen cartu ? Uměl by někdo doprogramovat v zencardu pokladnu a skladové hospodářství tak, aby se dalo podávát i při nefunkčním internetu a po obnovení spojení by se vše zaktualizovalo ? Díky za každou radu.
Zasláno: 23:11 2.1.2014
|
|
Přenos |
Můžete prohlížet témata.
Nemůžete zakládat nová témata.
Nemůžete odpovídat na příspěvky.
Nemůžete editovat Vaše příspěvky.
Nemůžete mazat Vaše příspěvky.
Nemůžete přidávat nové ankety.
Můžete hlasovat v anketách.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům.
Nemůžete přispívat bez schválení.